caboched ایران تبریز تراکتور استقلال

caboched: ایران تبریز تراکتور استقلال تراکتور سیاه جامگان تراکتورسازی فولاد خوزستان

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

مهاجم رئال مادرید در دیدار برابر آلاوس واکنش‌ها متفاوتی نسبت به کریم بنزما داشت و حرکت او یادآور حمایت‌های سرمربی فرانسوی تیمش از بازیکن فرانسوی بود. 

رونالدو، زیدان دوم شد

رونالدو، زیدان دوم شد

عبارات مهم : رونالدو

مهاجم رئال مادرید در دیدار برابر آلاوس واکنش‌ها متفاوتی نسبت به کریم بنزما داشت و حرکت او یادآور حمایت های سرمربی فرانسوی تیمش از بازیکن فرانسوی بود.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، کریستیانو رونالدو در دیدار رئال مادرید و آلاوس توانست دو گل به ثمر برساند و نقش مهمی در پیروزی چهار بر صفر تیم ارزش داشته باشد. با این حال مهاجم رئال مادرید در این بازی دو حرکت قشنگ نسبت به کریم بنزما انجام داد.

ستاره پرتغالی پیش از آخر نیمه نخست با پاس پشت پا بنزما در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و توانست گل نخست بازی را به ثمر برساند. رونالدو بعد از گلزنی به مهاجم فرانسوی اشاره کرد و از او خواست در خوش حالی بعد از گلش همراهی اش کند. او گل خود را به بنزما تقدیم کرد. رونالدو این چنین از مهاجم فرانسوی مادرید حمایت کرد، بازیکنی که در اواسط نیمه اول به خاطر از دست دادن یک موقعیت خوب به وسیله تماشاگران حاضر در سانتیاگوبرنابئو هو شده است بود.

رونالدو، زیدان دوم شد

در لحظات نهایی بازی داور یک پنالتی به نفع سفیدپوشان گرفت. در حالی که به نظر می رسید رونالدو قرار است این ضربه را بزند و هت تریک کند ولی ستاره پرتغالی این کار را نکرد و اجازه داد بنزما پشت ضربه بایستد. مهاجم فرانسوی نیز آن را به گل تبدیل کرد.

حرکات رونالدو در بازی دیشب (شنبه) کمی نامانوس بود چون مهاجم پرتغالی تا چند وقت پیش تنها به فکر گلزنی خود بود. او در شروع فصل عملکرد خوبی نداشت و گل های کمی را به ثمر رسانده بود ولی با شروع سال تازه (۲۰۱۸) همه چیز عوض شد و دوباره او به دوران اوجش بازگشت.

مهاجم رئال مادرید در دیدار برابر آلاوس واکنش‌ها متفاوتی نسبت به کریم بنزما داشت و حرکت او یادآور حمایت‌های سرمربی فرانسوی تیمش از بازیکن فرانسوی بود. 

حمایت او از بنزما که به خاطر بازی های نه چندان درخشانش تحت فشار است یادآور واکنش‌ها زین الدین زیدان نسبت به این بازیکن بود. سرمربی فرانسوی رئال مادرید حتی در بدترین شرایط هر لحظه از بنزما حمایت می کرد و یک بار گفت : من تا مرگم از او حمایت خواهم کرد.

زیدان بعد از بازی دیشب به تمجید از حرکت رونالدو پرداخت و گفت : بنزما شایسته گلزنی در این بازی بود.

هم چنین کیلور ناواس بعد از بازی از واکنش‌ها رونالدو تمجید کرد.

رونالدو، زیدان دوم شد

واژه های کلیدی: رونالدو | رونالدو | فرانسوی | کریم بنزما | رئال مادرید | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار