caboched ایران تبریز تراکتور استقلال

caboched: ایران تبریز تراکتور استقلال تراکتور سیاه جامگان تراکتورسازی فولاد خوزستان

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی دلخوری روحانی از نزدیکانش قابل فهم هست/ او در انتخابات خیلی تنها بود , کمتر ک

صادق زیباکلام اعتقاد است که بسیاری از اعضای دولت حسن روحانی را در طول انتخابات تنها گذاشته بودند. 

دلخوری روحانی از نزدیکانش قابل فهم هست/ او در انتخابات خیلی تنها بود , کمتر ک

صادق زیباکلام: دلخوری روحانی از نزدیکانش قابل فهم هست؛ او در انتخابات خیلی تنها بود / کمتر کسی در حلقه نزدیکان روحانی آستینش را اوج زد و پشت او ایستاد

عبارات مهم : انتخابات

صادق زیباکلام:

دلخوری روحانی از نزدیکانش قابل فهم هست؛ او در انتخابات خیلی تنها بود / کمتر کسی در حلقه نزدیکان روحانی آستینش را اوج زد و پشت او ایستاد / اصلا انگار نه انگار که انتخابات هست؛ فکر می کردند رئیسی پیروز می شود / دل همه از دست نهاوندیان و افرادی مثل ربیعی خون است و از اینها می نالند

دلخوری روحانی از نزدیکانش قابل فهم هست/ او در انتخابات خیلی تنها بود , کمتر ک

صادق زیباکلام اعتقاد است که بسیاری از اعضای دولت حسن روحانی را در طول انتخابات تنها گذاشته بودند.

زیباکلام در گفتگو با گزینش اظهار داشت: حقیقتش را بخواهید، من اصلا با دولت و حلقه ی نزدیک به روحانی ارتباطی ندارم و این علی رغم انچه همه تصور دارند، هست. ولی توصیه ای را که می توانم در مورد سخنان اخیر روحانی، روی آن صحه بگذارم این است که او در جریان انتخابات بسیار بسیار تنها بود. مجددا تاکید می کنم روحانی به معنای واقعی کلمه بسیار تنها بود.

وی افزود: شما کمتر وزیر دولت را می دیدید، کمتر کسی را در حلقه ی نزدیک روحانی می دیدید که در انتخابات آستینش را اوج زده باشد و رخت کار تنش کرده باشند و قرص و محکم وارد میدان شده است باشد. در واقع، هشتاد تا نود درصد. بار انتخابات را خود روحانی تنها به دوش می کشید. در استان ها و شهرستانها، روحانی تک و تنها بود. از آن حلقه ی نزدیک، مثل نهاوندیان، نوبخت، واقعا کسی را نمی دیدیم که ایشان را همراهی کند.

صادق زیباکلام اعتقاد است که بسیاری از اعضای دولت حسن روحانی را در طول انتخابات تنها گذاشته بودند. 

این تحلیلگر سیاسی اضافه کرد: در حلقه ی بعدی که مشمول بر وزرا می شود هیچیک از وزرا پا جلو نگذاشتند و نیامدند که از روحانی و حتی دستکم از عملکرد خودشان دفاع کنند. چون همه ی استراتژی اصولگرایان در این انتخابات در مناظره ها و غیره، این بود که بگویند دولت روحانی کاری انجام نداده و فقط وعده داده هست.

وی ضمن انتقاد از کم کاری اعضای دولت در انتخابات اضافه کرد: این وزرا و افراد لااقل جهت دفاع از خودشان هم که شده است بود، باید جلو می آمدند. نعمت زاده باید در وزارت صنایع جلو می آمد، ربیعی در وزارت کار باید می آمد جلو و می گفت این کارها را کرده هست. این مردها عملا سکوت میکردند. سکوت این افراد، این تلقی را بوجود می آورد که انگار اصولگرایان درست می گویند. به جز زنگنه، ظریف و طیب نیا و قاضی زاده هاشمی واقعا کس دیگری را ندیدم که در حمایت از روحانی جلو بیاید البته دکتر رحمانی فضلی. باوجود انکه اصولگراست و هیچگاه ادعای اصلح طلبی نداشته، ولی بعنوان وزیر کشور خوب عمل کرد و در مسیر قانون به روحانی کمک کرد.

وی ادامه داد: بعضی وزرا و نزدیکان روحانی حتی به اندازه ی رحمانی فضلی اصولگرا هم پا به میدان نگذاشتند و حتی یک سفر همراه با روحانی نرفتند، البته به جز دکتر ظریف. واقعا هیچ حرکت خاصی از دستیاران و نزدیکان روحانی در طول انتخابات ندیدم. نمی دانم اینها آیا انقدر ملاحظه کاری و محافظه کاری می کردند.

دلخوری روحانی از نزدیکانش قابل فهم هست/ او در انتخابات خیلی تنها بود , کمتر ک

زیباکلام با بیان اینکه پیروزی روحانی مرهون تلاش های خود اوست، اظهار داشت: من به جد معتدم که پیروزی روحانی ناشی از تمام صحبت و حرکت های شخص خودش بود. او واقعا بار انتخابات را به دوش کشید. البته در این میان استتثای بزرگی به نام مهندس جهانگیری وجود داشت که در قامت یک کاندیدا ظاهر شد و از روحانی دفاع کرد. اگر جهانگیری، ظریف، طیب نیا و زنگنه و تا حدودی رحمانی را فاکتور بگیریم، ما باقی کابینه و حلقه نزدیک به روحانی یعنی نوبخت و نهاوندیان، حرکتی نکردند، اصلا انگار نه انگار که انتخابات است و روحانی مدیر انهاست. کافی است عملکرد این اقایان را با نزدکان احمدی نژاد مقایسه کنید. هنوز که هنوز هست، باوجود اینکه احمدی نژاد کاملا به حاشیه رانده شده، ولی افرادی مثل مشایی، جوانفکر و هاشمی ثمره قرص و محکم پشت او هنوز ایستاده اند و رهایش نکرده اند. روحانی در نهایت در ضیافت افطار دلخوری خود را بروز داد که خیلی هم دور از انتظار نبود و ناراحتی اش از نزدیکانش کاملا قابل درک بود. واقعا نمی دانم شاید فکر میکردند رئیسی برنده می شود و نمیخواستند همه تخم مرغ ها را در سبد روحانی بگذارند.

وی اضافه کرد: جدا از اینکه نمی دانم دغدغه اقایان جه بوده، باید بگویم اینها اصلا توانی هم ندارند. واقعا نمی دانم ادمی مثل نوبخت آیا باید چنین جایگاه مهمی داشته باشد. من ظرف این سه سال گذشته، بارها به رشت رفته ام، دل اصلاح طلبان رشت از ایشان خون هست. میگویند وقت احمدی نژاد اینقدر خار و درحاشیه نبوده ایم. باتوجه به اینکه خودش جهت رشت است ولی کوچترین دست دوستی و رفاقت به نیروهای معتدل و میانه روی دراز نکرده هست. رشت که شهرشان است تو خود بخوان حدیث از این مجمل. همه از دست نهاوندیان و نوبخت می نالند و دلشان خون است.

صادق زیباکلام اعتقاد است که بسیاری از اعضای دولت حسن روحانی را در طول انتخابات تنها گذاشته بودند. 

وی در آخر گفت: البته ناگفته نماند، تنها چیزی که از این اقایان در طی این مدت و همچنین بعضی وزرا دیدیم این بود که طوری واکنش‌ها نکنیم که مخالفان و اصولگرایان از ما برنجند و به تریج قبایشان بربخورد. این تاسف اور است که افرادی در ان جایگاه قرار داده شده است اند و همه فکر و ذکرشان این است.

واژه های کلیدی: انتخابات | حسن روحانی | دولت روحانی | اخبار سیاسی و اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار